2016. november 8., kedd

Őszi túráink a Visegrádi-hegységben

Októberben egy klasszikus útvonalat jártunk be, de két újdonságot is megnéztünk ez alatt.
Kis csapatunk Dobogókőről indult, először a Prédikálószéken épült új kilátót néztük meg premier előtt ( egy héttel később adták át ), majd a Vadállókövek gerincén ereszkedtünk le észak felé. Innen a  Rám-szakadékon felkapaszkodva egy új jelzésen a zöld négyzeten a Rám-hegy szép panorámájában gyönyörködhettünk, a Ferenczy-szikla látványos tömbjénél fotózhattunk.
A jelzésen tovább haladva, a Thirring-sziklák mellett  értünk vissza Dobogókőre.

> További képek

November elején szintén a Visegrádi hegységbe vezetett utunk. Most a tavaly újra jelölt Spartacus-ösvényt is útba ejtettük. Az Apát-kúti völgyből indultunk, először végigjártuk az új utat, majd  Pilisszentlászlón egy kis pihenőt tartottunk. Visszafelé a Paprét érintésével a szintén nagyon szép kilátásokat nyújtó kék jelzésen a Borjúfőn keresztül mentünk Visegrádig, ahonnan visszaereszkedtünk az autóinkhoz.
Az ősz színeivel búcsúzott az erdő tőlünk, reméljük téli túráinkat már  hó fehérsége fogja díszíteni!

A fotókat Győrfi Károly készítette.